Med anledning av Coronaviruset (COVID-19)

image010.png

Scandisys vill, med full respekt och förståelse för rådande omständigheter, försäkra våra kunder om att vi gör allt i vår makt för att stötta Er. Vi är väl medvetna om de utmaningar som utbrottet av Coronaviruset medfört – och vill understryka att vi finns här för att underlätta er hantering av dessa.

Utbrottet av Coronaviruset (COVID-19) har slagit hårt såväl globalt, som lokalt. Med avstamp i Svenska resebyrå- och arrangörsföreningens pressmeddelande om Coronautbrottet, vill vi på Scandisys förklara vad vi gör för att underlätta för våra kunder under denna tuffa period.

– Ovanliga omständigheter medför ovanliga arbetsförhållanden, därför lägger Scandisys support fullt fokus på att på bästa sätt hjälpa våra kunder med akuta frågor, säger Markus Zetterberg, vd för Scandisys.

Vi jobbar nära kunder och branschen för att kunna hjälpa Er med att exempelvis lokalisera resenärer, aktivt stötta hanteringen kring av- och ombokningar samt ta fram underlag för våra kunder att fatta operativa beslut. Olika situationer behöver olika utvägar, men vi vill försäkra Er om att vi gör allt vi kan för att hjälpa alla våra kunder. Situationen kräver givetvis åtgärder bortom våra områden, men om vi kan hjälpa till med någon del av hanteringen av denna – så finns vi här för Er.

– Coronaviruset har såklart vänt upp och ner på de flestas liv. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Vår roll är, som alltid, att sätta våra kunders behov i första hand. Det gällde innan, och kommer fortsatt gälla såväl under som efter denna perioden, säger Markus Zetterberg.

Kan vi hjälpa Er, på något sätt? Vänligen kontakta vår support:

E-post: support@scandisys.se
Tel: 035- 165780

Med vänliga hälsningar,
Scandisys AB

Kontakta oss

035-165 770